Wednesday, July 30, 2008

伦敦summer sales又嚟啦

呢个月已经系我连续第3个月攞到伦敦,谂住下个月唔会再俾我啦,点知roster一出,一睇,下个月23号依然仲系俾我一个伦敦。同呢个月系same pattern,都系morning London,都还算好,起码系day flight,人都唔会咁攰。我睇伦敦就快成为我第二个家。

讲返呢个伦敦flight,例排都系满到泄。啲客都算ok,冇乜kacau。到咗酒店,梗系要瞓返下补充返体力。第二日晏晝,就出去行街。因为知道英国每逢7-8月都会有summer sales,所以今次我就做好晒准备。临出发前喺KL就已经买齐晒啲嘢带过去伦敦食,公司俾我哋攞嚟食嘢嘅meal allowances一蚊都冇用过。谂住我好乖咧.. 嘿嘿.. 唔系噃,今次我又唔生性啦,悭到啲meal allowances都攞嚟买嘢。先先谂住忍得手嘅,点知到最尾都系顶唔顺,睇睇下,试试下,就咁样唔经唔觉买咗落嚟,因为觉得大减价,啲嘢又平兼靓,唔买又好似对唔住自己咁。算啦,最多食少几餐当系扑返啰。:p


我嘅战利品,嘿嘿

9 comments:

殷缘 said...

哇~ 不错啊!
看你买东西买到很爽酱
统统都有穿过吗?

Anonymous said...

你就好啦...好羡慕你~~

[SK] said...

細佬你就好啦, 買到一揪二lung咁開心, 真係好鬼羨慕嘅啫.. 見到tesco戴噃, 有冇買朱古力孝敬我先?? :p

Danny said...

Is shopping some kind of therapy to u? Cos its is for me :)

tagnan said...

甘先至是真的你咯.....
Shopping万歲 万歲 万万歲
下次見面show下你既"戰利品"

Lifebook said...

I want 朱古力 too.. :P

Their sales is always REAL sales. Not like here, FAKE sales. :(

Legolas said...

I would like to go London too. Want to watch musicals. Hehe. But sales also very nice.

小东 said...

哇...
真爽...!
經常飛~(好羨慕)
我也喜歡經常飛~不過現在不能飛太多
現在想飛可能要用飛航里數來飛了...哈哈
而且我還會經常唰爆卡的

買將少的?

Chris said...

殷缘: 都放在一边还没洗。:p

Squall: 哦,你也可以买啊。

SK: 大佬,朱古力系话,梗系有啦,放心啦,唔会少咗你个份嘅。

Danny: Hmm... i only shop when i feel it is cheap n worth. hehe..

Tagnan: 无问题,著埋出嚟俾你睇又点话啫。

Lifebook: Oh, u 1 chocolate also ar.. Ya lor, cos they want to dump all the summer stuffs 1st before winter is coming.

Legolas: Wah... the musical show very expensive wo.. Normally 50pounds n above..

Jackson: Welcome to my blog. 看到便宜就买咯,黑嘿。。

小东: 是咯,因为不够时间去其他的地方看,要赶着回来吉隆坡。:(