Friday, September 19, 2008

Vietnam Kitchen - Leisure Mall

All the while Vietnam cuisine is not my favorite cause their dishes serve a lot of beef and I don’t take beef. But since my friend never try out the Vietnam foods before, so we decided to go to Vietnam Kitchen which is located at Leisure Mall for our dinner yesterday night. It’s our 1st time there. We ordered 4 dishes plus drinks. The foods were just average only and not so impressive. But anyway, the price is considered quite reasonable with this kind of dining environment. Staffs are friendly as well. Anyhow, I think I hardly come back here to dine for the second time.
Vietnam Kitchen
Vietnamese seafood salad. RM12.90
Sliced chicken & spring roll vermicelli. RM10.90
Saigon seafood fried noodles. RM12.90
Curry chicken rice. RM9.90
Mung & red bean with coconut milk. RM5.90

31 comments:

滑翔翼 said...

这个餐馆昨天我才吃来耶.你什么时候去的?唉,错过看到你这名人的机会呢。

Danny said...

eee.. how come u never order the spring roll?

btw, i think the best Vietnamese restaurant i eat been to is SAO NAM, somewhere near Jln Alor.

Roses said...

i went there before...the same restaurant. but the food was so-so and not that impressive...

however, their spring-rolls were smashing...
you should try that =)

Legolas said...

Leisure Mall?? That mall is still open??

{SK} said...

hmmm, the food don't look promising as well.. hahaha!!

wayne said...

There's a lot of vietnamese restaurants at where I m studying now. i like the Vietnamese Beef Noodles...

小东 said...

你一人也是能吃将多的?

Leisure mall
我好像没去过!

Anonymous said...

hello, which airline you are working with???

Sky

Matt.Tey said...

饮料看起来好好喝~

oms said...

这间餐厅的食物好像很不错
(看样子)

我没去过咧
不懂有什么感觉呢

Pete said...

I wonder whether they have Vietnamese roast pork? It is nice.

savante said...

Leisure Mall! Was just there last week. And from that restaurant, you get a perfect view of the guys pumping at the gym!

ian-ization said...

YUm Yum.. Looks nice..

Shell (貝殼) said...

Really not much choices 4 those who dun take beef~~

cc said...

Leisure Mall, a place I've never been for ages. Stayed in Cheras for a year back in 1999, good times!

Love Vietnamese food, can find some very good ones here in Auckland. Yummy! :D

Calvin Soo KJ said...

i'll take on anything under the sun....as long as its edible...hehehe. i love beef esp those imported ones...kobe beef, yum yum. but rather expensive. ive been to leisure mall once but i dont really like the atmosphere. i find it rather a little smelly....dont know why. but anyways, vietnamese dish are good only back in vietnam. to this day, ive not found a vietnam restaurant to my liking....im rather choosy. lol

Chris said...

滑翔翼: 是晚上大约九点多。

Danny: Hmm.. i juz so so into spring roll only. Prefer Popiah!! Haha!!

Roses: Oh? U like spring rolls as well? I found out quite many ppl will eat spring rolls when they have Vietnamese foods.

Legolas: Yeah, still open. How long u didn't come back to Malaysia?

SK: Yeah Lor.

Wayne: Oic.. but i don't take beef.

小东: 没啦,是两个人。

Chris said...

Sky: MAS.

Matt. Tey: 看起来好喝,其实不。

OMS: 水准普普通通吧了。

Pete: Hmm... pork ar? i didn't notice wo.

Savante: Haha.. extra entertainment.

Ian-ization: So so only.

Shell (貝殼): Hmm.. i think choices shud be ok. Got chicken n seafoods as well.

CC: Oh? U in Auckland now?

Calvin Soo kj: Oh.. Hmm... i juz so so into Vienamese foods only. But being try out some nice Vietnamese Foods b4. Overall, not so impressive to me.

KC said...

when there before last year, they have quite a number of outlets too. Their spring roll is not bad!

pikey said...

i've been to the vietnam kitchen in one utama and i love that place... affordable and nice environment.

Chris said...

KC: oH, I tott they have only 1 in Leisure mall.

Pikey: Oh, 1 U got branch as well. For me, so so only.

cc of Quaint Melody said...

Yes I live in Auckland.

[ B a B y M e R V ] said...

我有三年没吃了
蛮想念他们的美食

Chris said...

[ B a B y M e R V ]: 这么久没去吃?

[ B a B y M e R V ] said...

因为我搬回槟城了

H.a.M.s.A.p said...

The drink looks so nice! Yum yum! ^^

Chris said...

[ B a B y M e R V ]: 哦,原来如此。

Hamsap: the drink actually not nice..

[ B a B y M e R V ] said...

快回KL了
十一月吧

[ B a B y M e R V ] said...
This comment has been removed by the author.
Jason said...

I kinda like Vietnamese food... not all are beef. Food Republic serves a nice spring roll vermicelli.

Chris said...

Jason: Yeah, i like to go to food republic as well..