Saturday, December 4, 2010

相一张 + 2010万千星辉颁奖典礼预测 + 鄭欣宜 - 有故事的人

相一张

就净系相一张, 哈哈.. :p


*************************************************************************************
2010万千星辉颁奖典礼预测

一年一度嘅万千星辉颁奖典礼将会喺12月5号晚举行. 每年到咗呢个时候, 又系視帝視后爭奪戰再起之时. 横观今年嘅走势, 視后方面以鄧萃雯呼聲最高, 而視帝方面, 陳豪、林峰及黎耀祥斗得難分難解.




以下系我嘅心水:

最佳綜藝資訊節目: 荃加福祿壽 - 热爆全城, 攞唔到真系无话可说.

最佳節目主持: 荃加福祿壽 汪明荃、阮兆祥、李思捷、王祖藍 - 既然tip咗荃加福祿壽攞最佳綜藝資訊節目, 咁顺理成章最佳節目主持都系非佢哋莫属.

飛躍進步男藝員: 黃浩然 - 資歷唔算短, 拍過電影, 以前喺隔離台拍開劇做開二三線, 而家無記力捧佢, 好多劇都有佢份, 谷得佢好行.

飛躍進步女藝員: 唐詩詠 - 個人好鍾意呀雁個角色, 可能真係覺得佢太可憐, 唐詩詠又做得OK. 佢真係進步咗好多, 睇得出佢好有heart.

最佳女配角: 惠英红 (鐵馬尋橋) - 话晒都系影后嘛, 表现有目共睹.

最佳男配角: 麦长青 (義海豪情) - 非凡哥!!!!!!!!!!!! 我撑你~~~

我最喜愛的電視男角色: 黎耀祥 (義海豪情) - 視帝机会微啲, 呢个奖最有可能.

我最喜愛的電視女角色: 鄧萃雯 (義海豪情) - 同旧年一样, 两个拍住上.

最佳女主角: 佘詩曼 (公主嫁到) 今年視后都係姣佘同雯女之争, 我觉得九姑娘冧莊嘅机会唔大, 因为无可否认姣佘喺公主嫁到演得非常出色老练, 表情丰富, 收视又高, 所以出线机会较高.

最佳男主角: 陳豪 (公主嫁到) 大热, 同姣佘嘅三公主一样, 同刘醒有得fight.

最佳劇集: 公主嫁到 - 呢套剧真系好好笑囉, 不过通常喜剧比较难跑出, 今年唔知会唔会例外咧?

*************************************************************************************
鄭欣宜 - 有故事的人



正歌一首, 介绍俾大家..

45 comments:

~大头~ said...

義海豪情...正..

Jamie Wong said...

我心系公主嫁到。希望演员众望所归 :)

鄭欣宜几时这么瘦了?@@ 歌很好听

Jocelyn goh said...

觉得两部戏都很好~

沉默天使 said...

为什么你拍照的脸部表情在这么多张以来都是一样 -- 一张看不见牙齿的微笑?

Kit Yoke said...

我都好仲意欣宜!尤其係個個畢打街嘅主題曲!好好聽!

Medie007 said...

wah. didn't expect 公主嫁到so popular. :D maybe i should go rent the drama.

[ miss hazel ] said...

i like 黃浩然 too!! since i saw 新紮師妹 1 !!

venus said...

我也是希望公主嫁到拿到。。蠻不錯的一套電視劇

Chris Chia said...

我喜欢公主嫁到这部戏,真搞笑!

SuFang (Careen) said...

荃加福祿壽很好笑,但我很少看港剧。我也算落伍啦!不懂郑欣宜会唱歌的 =)

山城大熊 said...

无线的颁奖礼造马成分很高哦!已多年没看了!

小东.6am said...

冇咩心水,只系认为
最佳綜藝資訊節目,系 《荃加福祿壽》啫。
最佳男女演员应该唔系《公主嫁到》就系《義海豪情》嘅嘞。
如果今年又系《義海豪情》会唔会做马做得太明显佐D?上年至啱啱欏佐嚟,今天又欏?

色盲画家 said...

wow! Nice Pic... ^^

我喜欢排骨仔。。。但是非凡哥真的很强.....
>.<

~eRiC~ said...

Ahhhh, i love this song so muuch... there's another from her im addicted too... http://www.youtube.com/watch?v=2s_CqS_qo-o

嘿嘿 said...

今天您笑得特别甜!这次的嘴型更美!

said...

wow~ i love this song too~ nice :)

Sam Wong said...

how are u my friend?
u watch 2010万千星辉颁奖典礼 yesterday? hehe
tis song i feel ok..not bad..but singer still have more space to improve herself...

ah_man said...

你猜中好多~XD

dUn_K said...

我只看了《公主嫁到》,原因是这部是一出喜剧。至于奖项方面却如我所想,九姑娘和刘醒!恭喜啊!~

justin net said...

你很像那種常常給人家mit臉蛋的小孩。

nons said...

一来就见到帅哥照,立刻醒神嗮,哈哈!!
黄浩然,我也支持他!!

古小玉 said...

又估中左,好嘢.

P.S. 不如估吓下届边个做政府?

单身汉 said...

你的成绩都不错,有美貌有智慧,呵呵!

海市蜃樓 said...

你都猜中好多,不過啲大獎就錯曬。哈哈... 劉醒+九姑娘-Victory!

-KeO- said...

Your prediction always quite accurate de lo.....
haha, but im not interested with TVB 万千星辉贺台庆one....
always very fake...
the artists and also the award.,.

小嗄 said...

哇,我都是甘第一次留言在这。。

我咧,真是很喜欢公主嫁到啦,
特别是里头的对白,
看得出编辑人很用心的去写出每一句对白,
全都相似对诗甘,真的欢喜十足,赞!

来个金家精神听下。。[啪啪 啪啪啪啪 啪啪]XD

Chris said...

~大头~: 对.

Jamie Wong: 她可能减肥成功了?

Jocelyn goh: 是啊.

沉默天使: 因为这是我的招牌笑容. ^^

Chris said...

Kit Yoke: 我钟意首歌但系唔钟意个人..

Medie007: Yeah, u shud go watch, it's nice..

[ miss hazel ]: Hm.. me juz so so into him only.

venus: 可是义海是大赢家.

Chris said...

Chris Chia: 真的很好笑.

SuFang (Careen): 那你以后要多看港剧咯.

山城大熊: 说穿了, 就是一家人的游戏.

小东.6am: 今年义海系大赢家.

Chris said...

色盲画家: 谢谢. 我觉得两个都演得很好.

~eRiC~: Yeah, i like it so much.. Ur recommended one also very nice..

嘿嘿: 谢谢..

L²: Yeah, me too..

Chris said...

Sam Wong: I am ok here, thanx. How abt u? Yeah, i watched, u ler?

ah_man: 还可以咯, 都是大热门嘛~

dUn_K: 你没看义海吗?

justin net: hehe.. 是吗? :p

Chris said...

nons: 哈哈... 谢谢..

古小玉: 我支持rocket.. 哈哈.. 你咧?

单身汉: 谢谢.

海市蜃樓: 哈哈.. 你估中咪仲多..

Chris said...

-KeO-: haha... it's 1 family award presentation ma.

小嗄: 欢迎光临. 哦, 原来你是公主fans, 你没看义海吗?

진릉 said...

我就比较中意义豪豪情喇。。

動 Orson said...
This comment has been removed by the author.
動 Orson said...

TVB也該給你一個獎~~
不然死去的Paul(octopus),
會笑人類「畜生都不如」~~^^

你人帥,blog紅,那麼analytical,回應細膩且體貼…對娛樂又那麼在行^^

我??
還在病著,感覺會吐血的樣子
好像有點聞到血絲味~~

嘿嘿 said...

“血絲味”?

是不是那个部位?哈哈哈~~~~~

Chris said...

진릉 : 我两部都ok.

動 Orson: 哇!! 这么夸奖我.. Paiseh paiseh..

冒牌周武王ΨomsΨ said...

我就知道是邓萃雯!!!啊哈哈哈。。。但是我比较喜欢公主嫁到的曼姐咯。。TT

都是难分轩轾的啦。。。他们都各有千秋啊!

Chris said...

冒牌周武王ΨomsΨ: 其实两部我都喜欢, 无所谓.

Kit Yoke said...

哇!你對欣宜都幾絕喔!哈哈!

但願你唔好咁對我!

Pete said...

Hi Bro, long time didn't drop by. How are you doing!

teric1102 said...

我深信只要坚持到底,猪扒都可变女神。。。

JR said...

仲系好靓仔哦...最近点啊?

Chris said...

Kit Yoke: hAHA... :p

Pete: Hey bro, i am fine here, thanx.

teric1102: 系, 冇错.

JR: 多谢多谢, 最近都ok啊, 比较忙, 你咧?