Thursday, August 19, 2010

又见香港3 - 迪士尼 + 一額汗港姐决赛 + 2010香港先生预测

又见香港3 - 迪士尼

基本上呢日嘅行程几乎全日都系喺迪士尼入面度过, 亦都系我第一次游览香港迪士尼. 如果同其他嘅迪士尼乐园比较, 我觉得香港迪士尼真系好细, 而且唔好玩. 大部分嘅游客都系内地嘅朋友, 所以时不时都可以听到有人喺度高声呼叫倾偈, 感觉好似去咗街市咁.






迪士尼游行騷, 我觉得唔好睇之余仲有一个好肉酸嘅白雪公主.




飞天大象, 勾起好多童年时嘅回忆.

Adventure Land, 但系我一啲都feel唔到冒险嘅感觉.




嗯... 呢度我只会嚟一次, 应该唔会再有下次.




Sing and Delius go to Disneyland as well.


*************************************************************************************
一額汗港姐决赛

上两个礼拜为咗睇港姐final, 虽然系星期日, 但依然好乖咁留喺屋企度睇直播. 个show开始还可以, 但越到后面就惊喜连连, 真系一面睇就一面抹冷汗..

以下系今年嘅港姐结果:

冠軍:13號陳庭欣
亞軍:15號張秀文
季軍:5號莊思明
最上鏡小姐:9號李雪瑩
國際親善小姐:13號陳庭欣

今年大会司仪飞咗Amigo, 换咗当红得令嘅福禄寿, 再加上港姐司仪台柱阿叻同埋曾志伟, 合五人之力力挽每况愈下嘅港姐收视. 老实讲, 今年嘅质素比起旧年又真系好好多, 都几平均, 有好几个都系大热, 都好有机会跑出. 以为喺咁嘅情况之下, 班评判都会几难拣, 点知唔系, 一啲都唔难, 因为佢哋全部拣晒啲原本以为冇乜機會嘅...

Part 1: 自我介绍

呢part几正, 佈景門一開, 班候选佳丽喺門後擺好甫士一个个行出嚟自我介绍, 同埋讲下点解自己可以攞冠军嘅理由. 经过TVB再精心执过之后, 班佳丽果然省镜咗好多. 几乎个个都好有自信, 冇边几个行差踏错. 其中2号同10号表现好好, 好有台型.

Part 2: 低B儿歌环节



都唔知点解TVB要做呢part, 要班港姐著晒娃娃裙扮细路女我觉得有少少搞笑囉. 话晒港姐都系要高贵嘅形象, 点知整呢part出嚟就spoilt咗, 仲要佢哋擺埋啲白痴甫士. 唉~

Part 3: Catwalk

呢部分其实几好睇, 班佳丽著晒唔同嘅服装表演自选花生騷, 算系几有新意. 只不过嫌班准港姐啲手势稍微多咗啲. 其中10号表现好好, 其实佢件衫真系好难carry到, 不过以佢5尺9寸嘅身高嚟讲, 梗系冇难度喇, 台型够, 样又靓, 简直就似成个专业模特儿. 另外8号个樣真系超哂班, 够自信兼嗰下单眼, 令人昏晒大浪. 有几个就好嘛嘛, 12号行到好似机械人咁, 硬蹦蹦. 4号扮cool个样令人顶唔顺.

Part 4: 泳装问答



呢part系成晚嘅high light. 其中由王祖蓝扮演嘅女导游阿珍简直令我笑爆嘴!! 个样劲搞笑之余讲啲嘢又抵死, 最惨就系6号林碧珍, 被抢晒风头之余成part只系讲得嗰一句嘢: 我冇欠你架.



Part 5: 歌舞环节 and 历届港姐致敬

摆明车马就系林峰个人騷, 搞到吳卓羲好似个大配角咁. 不过我觉得徐子姗真系越嚟越索~
我記得以前請啲表演嘉賓, 都係同候選港姐一齊, 一邊跳舞一邊拖住佢哋嘅手介紹港姐, 點解依家好似冇咗呢樣嘢嘅?



近呢几届都会有呢个环节. 有好多年过四十嘅前辈港姐仲靓过一班妹妹仔港姐添, 其中89年冠军陈法容真系keep得好好, 二十年前同二十年后嘅样貌身材竟然冇乜点变到.. 真系唔知佢点keep, 再加上佢嗰句: 一日港姐! 一世港姐! 哼! 邊個夠佢威啊!!

黃浩然唔系歌手都无话可说啦, 话晒都算做系歌手嘅郑嘉颖真系唱得好难听囉..

Part 6: 8强

当8强宣布嘅时候, 先至系眼镜开始爆裂嘅时候.

1)3号張藝婷 - 第一个被嗌出嚟. 我真系成个人傻咗! 有冇搞错?? 佢入圍已經系好牽強, 仲可以入到8强添? 個樣包底, 女生男相, 件猪扒憑咩入到8强? 我真系唔明!

2)4號文凱玲 - 呢个还可以.

3)5號莊思明 - 讲真, 佢嘅"達摩髮型"真系吓死人! TVB点解要咁玩佢? 虽然有啲紧张, 但系谈吐都几OK.

4)8號彭慧中 - 真系好sweet, 好sweet嘅佳丽. 大热门之一, 预咗佢会入, 仲会系4强人马, 点知... 我都好意外! 如果话佢矮嘅话, 既然同屬5尺3嘅9號都入到4強, 佢有乜理由入唔到先?

5)9號李雪瑩 - 问答系几ok, 几淡定. 8强算系咁架喇.

6)10號馬均怡 - 同8号彭慧中一樣, 係今屆輸得最唔抵嘅佳丽. 我横谂掂谂都唔知佢输乜. 有样、有身材、有身高、有台型、有大将之风、谈吐又大方、表现又好. 点解? 点解咧? 天理何在? 唉~ 我嘅10号吖10号~

7)13號陳庭欣 - 都估到佢会入8强, 但就誓死都谂唔到佢会去到冠军呢个位置.

8)15號張秀文 - 喺带病之下上阵有咁嘅表现, 都算做唔错架喇. 口才几好, 讲嘢都几风趣幽默.

遗珠: 11号虽然广东话唔正同埋答问题有少少白痴, 但系点都好过3号同9号呱. 2号虽然一副邪牌相, 但系都唔至于入唔到8强呱.

Part 7: 4强

一如以往, 呢part例牌都要请班佳丽讲下佢哋呢几个月里面嘅辛苦法, 讲讲下班佳丽例牌洒几滴眼泪, 跟住就喺亳冇比賽環節下再宣布4強, 再跟住就系连啲无聊问答环节都冇又宣布3甲. 咁点解唔立刻宣布3甲咧? 摆明就系一早已经选咗架啦! Please la, 做戏都做全套啦, 起码中间扮下嘢加插两个无聊对答环节都冇咁肉酸啦~

1) 5號莊思明
2) 9号李雪瑩
3) 13號陳庭欣
4) 15號張秀文

8号同10号同时落马, 睇到呢度已经跌到成地眼镜碎!

Part 8: 赛果



最上镜小姐: 9号李雪瑩. 我谂住应该都会系8号, 点知系隔离嘅9号! 简直系震惊! 而且好難服眾囉! 唔知系咪个妆嘅问题, 个样睇嚟好老. 既然今年有咁多高质素嘅佳丽, 请问有咩可能佢会攞最上镜咧? 又请问班评判觉得佢边一忽系上镜咧?

季軍: 5號莊思明. 佢可以去到季軍真系令我估唔到. 佢嘅"達摩头"惊吓指数真系惊人! 虽然话佢嘅谈吐几大方得体, 但系靓过佢又答得好过佢嘅人大有人在, 我同大家都系一样: 十万个为什么?

亚军: 15號張秀文. 去到呢个位, 都令我好意外. 不过佢嗰晚嘅表现真系几好.

冠军: 13號陳庭欣. 嚟到呢个地步, 都已经冇得拣. 除咗佢之外, 都冇边个有冠军相. 起码有5尺7寸, 仲好过只得5尺3嘅9号李雪瑩. 成晚表现都算四平八稳, 但又唔会特别特出, 笑容系佢最大嘅死穴. 入到冇哂大熱嘅四強, 真係如果唔揀佢都唔知揀邊個..

总结: 今年明明quality几高, 但系点解会揀晒啲最差嘅? "好爆切", 個賽果"我接受唔到囖"!

*************************************************************************************
2010香港先生预测

Right after港姐之后, 紧接落嚟粉墨登场嘅大show就系香港先生, 亦都系大家都好期待嘅城中盛事. 决赛定于8月21号星期六晚晚上8.30pm, 同港姐一样, Astro华丽台都会同步现场直播. 今年嘅港男人数, 由旧年嘅12位减至10位, 同时亦唔会再分成少年组以及盛年组比赛, 而系由10位参赛者直接竞逐香港先生殊荣. 横观今年嘅10位入围"佳丽", 老实讲, 除咗兩三個叫做睇得下之外, 其他嘅"姿色"真系好一般. TVB相关人士表示将为此次比赛增加制作费, 为观众带嚟3D视觉效果欣赏著泳裤、湿身港男, 咁喺呢啲咁嘅3D效果之下, 各參賽者會唔会变得激凸咧? 嗯.. 真系好令人期待, 哈哈~

以下系入围参赛者嘅名单:





年龄: 20
身高: 183cm
体重: 76kg
职业: 学生

讲真, 当我第一次睇到佢嘅时候, 我真系以为佢最起码都会有35岁, 点知睇咗佢嘅profile之后, i was like "Oh my god"! 原来佢只得20岁!! 但系点解佢嘅样咁老成嘅? 我真系幻想唔到如果当佢到咗35岁嘅时候, 佢嘅样会系点? 有"露點柴九"之稱嘅佢, 喺面試時露出單邊胸肌成為焦點. 日前更获选为"至Smart型男". 身形健碩, 喺TVB港男人气榜中高居冠军, 热门马之一.

出线机会: 70%





年龄: 28
身高: 185cm
体重: 76kg
职业: 舞蹈员

来自内地嘅朋友, 能操流利嘅普通话. 最钟意施冧功放生電. 个样嘛嘛, 胜在够高, 但系我始终觉得佢好紧要重"乡土味". 呢种"土味"咁重嘅货色, 班港女应该唔会buy.

出线机会: 0%





年龄: 25
身高: 167cm
体重: 56kg
职业: 服務研習導師

唯一来自马来西亚嘅代表. Sorry都要讲句, 并唔系我唔要支持自己人, 但以佢咁嘅quali, 冇样冇身材, 真系好难令我support佢囉. Malaysia靓仔唔算少, 但系点解会派一件咁嘅次货去参选嘅? 我真系唔明. 可能搞到分分钟啲香港人以为所谓马拉嘅美男就系咁嘅样. 喺TVB港男人气榜中包尾, 唉~ 冇嘢讲!

出线机会: 0%





年龄: 21
身高: 167cm
体重: 64kg
职业: 私人健身教練

前港男冠军袁偉豪嘅好朋友. 有少少似孫耀威, 充滿陽光氣息, 身材劲爆, 事業線惊人, 著起緊身衫之下更加顯得逼爆兼凸點. 身高比较矮, 略為輸蝕, 同埋负面新闻多, 被传媒狂插自恋兼花心! 睇形势, 同10號應該有得爭下. 绝对系我心目中嗰杯茶, 我自己都好嗒佢糖架.. hehe.... bleh... :p


靚仔即系靓仔, 唔使搞乜花臣, 只系輕輕一笑, 就已經跑贏一班乜貨物貨九條街...

出线机会: 80%





年龄: 29
身高: 173cm
体重: 67kg
职业: 表演者

个样算做唔错, 其他方面就普通咗啲, 睇成数都系掹車邊陪跑居多.

出线机会: 20%





年龄: 21
身高: 173cm
体重: 70kg
职业: 学生

来自温哥华, 样几cool, 身形都唔错, 但系就系唔够特出, 系令人"一见即忘"嘅佳丽.

出线机会: 10%





年龄: 24
身高: 178cm
体重: 66kg
职业: 辦公室助理

个样比较成熟, 有高度, 身形几fit, 属于稍微above average嘅货色. 醒醒定定嘅话会系一匹几掂嘅黑马. 不过输咗都冇所谓, 干脆叠埋心水入TVB拍剧.

出线机会: 50%





年龄: 35
身高: 182cm
体重: 72kg
职业: 理財顧問

系今年咁多位参赛港男当中, 年纪最大嘅一位, 所以佬味十足. 身形都几健碩下, 样样都四平八稳, 世界仔一名, 比较钟意特出自己, 即系识搏出位. 未知属于粗獷型嘅佢能否成為評判嘅心水咧? 过去咁多届港男冠军当中, 从来未有一位超过三十岁嘅, 睇下今次劉志偉可唔可以改写历史.

出线机会: 60%





年龄: 18
身高: 174cm
体重: 68kg
职业: 学生

同劉志偉相反, 系今届咁多位参赛港男当中, 年纪最细嘅一位, 仲系應屆會考生, 面试时仲要阿妈陪同. 外型几好, 浑身散发青春魅力嘅佢应该会系好多成熟女人嘅最爱. 不过年纪细, 社会资历尚浅, 可能系佢夺冠嘅绊脚石.

出线机会: 40%





年龄: 25
身高: 178cm
体重: 75kg
职业: 翻譯員

曾经系亞洲先生亞軍, 今次打破宿命顺利入围由TVB举办嘅港男, 算唔算表现TVB作为一个大台应有嘅风度咧? 被媒体形容为笑容似三哥苗僑偉, 系今年嘅大热门. 有外形有高度, 系好多人嘅至爱. 入5强唔会有难度, 我睇好佢分分钟会成为今届嘅票王添. 同4号应该会叮当马头, 相信到时会有一番龙争虎斗, 不过我始终睇好佢会脱颖而出.

出线机会: 90%

今年大會司儀繼續由DoDo姐鄭裕玲領軍, 忠實「粉絲」伍詠薇亦會加入助陣, 加上三位充滿青春活力嘅美女呂慧儀、官恩娜及名模Mandy Lieu, 艷光四射, 与10位型男互相輝映. 我真系好期待港男嘅"台柱"伍姑娘到时嘅表现及反应, 哈哈!

介绍咗咁多, 咁大家又觉得边个会跑出咧?

69 comments:

单身汉 said...

不喜歡香港的 DISNEYLAND。
大馬的代表, 如你所講, 差!差!差!

嘿嘿 said...

翟威廉不错,和你一样看好!

惊天又有新款笑容,很靓!喜欢这个!第二张的(在“嗯... 呢度我只会嚟一次, 应该唔会再有下次.”下面的!)

海市蜃樓 said...
This comment has been removed by the author.
海市蜃樓 said...

冠軍陳庭欣我覺得佢嘅笑容就好似薛凯琪,好似畀重型機車輾過凹咗入去。

我睇好6號同10號,4號我覺得麻麻啫。

[SK] said...

細佬, 你第一張相手上揸住碌咩唧??

我好耐已經冇興趣坐定定睇港姐港男喇喎..

LuckyBoy1420 男孩像我 said...

仍然在old town啊。。。你几时回来?

LuckyBoy1420 男孩像我 said...
This comment has been removed by the author.
ƒörèvër HL said...

所以说一直都很羡慕你到处飞来飞去!我好像去看一看香港的disneyland哦!*o*
还有,照片里的人,身材都好好噢!哈哈哈哈
^^

p/s:sorry最近都不在家所以没什么时间update blog *^^*


蕾蕾~

Danny said...

why din u offer urself to take over snow white's position? let ppl see how pretty is product from malaysia lah...lol ;p

Chris Chia said...

香港的disneyland早就听闻很小,不过还是想去~ Angus and William看来不错哦!

C'est la vie said...

我都好怀疑你揸住碌咩。 :P

你好似靓仔佐喔,不过有张相好姣。 :P

진릉 said...

香港迪士尼,係令我破產既其中一個地方。。
就係因為呢度,我洗佐成千銀,唔係港幣,係馬幣。。嗚呼~

另外一個地方就係G2000專門店,衫買佐一件又一件,因為大平賣,一件港幣80蚊,差唔多成大馬既三分一價錢。。

呢架我破佐產,要努力揾錢先。。

古克石屋 said...

你去参选的话肯定很多人支持你的。。。考虑看看嘛。。

dUn_K said...

先讲讲香港先生,马来西亚代表肯定系陪跑,仲系包尾个只。主办单位都太狠啦,找一个甘yap既!觉得今年既质素不比往年好,讲起今届得葉建希同埋William Ok D。前者太矮啦,后者要执一执咯~

讲番香港迪士尼,本人都吾系几钟意卡通,去吾去都无所谓。。。

你既笑容真系甜到漏,我地影真要因住糖尿病。。。

PS:用华语写广东话真系一门高深学问

Pete said...

Hah, Disneyland....the happiest place on earth!

Edi said...

每次看你的blog都很有趣~尤其是predict比赛的...btw,可不可以跟你有更加direct的联络啊?
msn/fb?

ah_man said...

哇,我沒有去過disney啊~

香港小姐基本上有內幕的啦~

香港先生看好小3哥~

fufu said...

很久沒有看香港小姐了 ><
還有香港先生?? 我真的outdated 了 ><
hahaha 現在知道還不錯...
香港先生的水準比香港小姐多很多
hk disneyland?? hahaha 如果不是有免費票...我不會去兩次 hahaha

HanLun said...

woww..
disneyland i nvr go b4..but i feel shy since i not kid anymore if i go :P

I will support the last one William Chak :P

Towards healthy and leisure life~! said...

我还蛮喜欢香港迪斯尼的。。。你没有去参加香港先生吗?

NotHamsap said...

i like angus ip! he is a little short tho. But there is nothing a great smile like that can't compensate.

Chris said...

单身汉: 对咯, 真的很差. 一定是陪跑角色.

嘿嘿: 谢谢, 我也觉得他很好看, 很好的一个package.

哦.. 谢谢哦.. 迟点会有更多照片.

海市蜃樓: 陳庭欣认真嘛嘛, 都冇办法啦, 去到嗰个地步,除咗佢, 都冇得拣.

10号come with 一个好正嘅package, 亦都系最居香港先生相嘅一个参赛者.

[SK]: 大佬,系一样你我都好钟意嘅"条形物体" . :p

Chris said...

LuckyBoy1420 男孩像我: 没这么快吧, 你什么时候来KL?

’örèvër HL: 港男嘛, 身材起码都要及格咯.

Danny: Aiya... i still wait for my snow white dress from u ler.. :p

Chris Chia: 哈哈.. 你的心水和我一样..

Chris said...

C'est la vie: 哦? 边张相好姣? :p

진릉 : 哇! 你真系疯狂购物啊?

古克石屋: 哇! 我条件没有他们这么好咧..

dUn_K: 系喎, 3号真系好唔掂囖. 4好输在身高, 唔系嘅话, 佢真系好索架.. :p 如我上面所讲, 10号系成个好正嘅package, 而且选美经验丰富, 对手又唔系太强, 成为大热都系意料中事.

哇! 好多谢你嘅赞美喎, 面都红晒.

哦? 哈哈..咁以后你要多啲练习广东话囖..

Anonymous said...

看图的内容好了。有时候开端那些句子,是和漫画无关的。而且我的漫画是连续的,所以敬请留意吧。嘻嘻。

好佩服你,可以到处去呢……

DREAMARTZ STUDIOS said...

看图的内容好了。有时候开端那些句子,是和漫画无关的。而且我的漫画是连续的,所以敬请留意吧。嘻嘻。

好佩服你,可以到处去呢……

Chris said...

Pete: Yeah.

Edi: 谢谢你的捧场. Maybe fb?

ah_man: 就是10号咯, 和我一样.

fufu: 今年港男的水准比起去年比较差, 有机会跑出的就只有那两三个..

Chris said...

HanLun: Yeah, same as me. I support no. 10 also..

Towards healthy and leisure life~!: 香港先生, 哈哈..我不够资格咧. :p

NotHamsap: He is my cup of tea actually. :p

Chris said...

DREAMARTZ STUDIOS: Oic, 好的..

Edi said...

ya..leave me ur fb?
o search u in what name?

Chris said...

Edi: U can search Chris Wong in the fb.

SuFang (Careen) said...

haha.. is that the result u expected? thr's been a long time i nvr watch beauty peagent... lol

发白日梦^^ said...

日本的disneyland会比较精彩吧?!

那些港女看港男时,都很色迷迷咯!哈哈!

Chris said...

SuFang (Careen): Haha.. no lor.. the result really out of my expectation lor..

发白日梦^^: 对, 东京的比较好玩也比较大.

哈哈! 我就是喜欢她们这种色迷迷的表情和表现~ :p

JR said...

I'm going to HK in Nov and I foresee myself shopping like nuts in Disneyland. That is bad.... Lols.

Chris said...

JR: Hmm.. I think NOv no sales. Sales only will start at Dec.

Kancil said...

香港先生给我的感觉都很搞笑!尤其是伍姑娘。

Chris said...

Kancil: 哈哈..对咯, 但是我还是很喜欢看~ :p

bluesky said...

4号笑起来好好看,好阳光哦...可惜只有167CM...

Chris said...

bluesky: 对咯, 我觉得他就是输在不够高..

Anonymous said...

Having your content end up ranking in the top links london ten search results for the keywords, it will try to acquire more links links of london bracelet sale over time. Several "high-quality editorial links" are usually a result of Google search links of london engine placement.Unless you already have a well aged links of london charms sale established authority site, you already know who you are. links jewellery And it's going to be pretty tough, as great as it would be to have your content rank on the links of london charms sale first page of search engine results for your most cherished keyword phrase. links of london uk If you happen to write four times per month and each of those rank on links of london watch uk page one of search results, in due course the links will add up. The good thing is that a small number of cheap links of london links from lots of diverse directions end up carrying a lot more weight and links of london necklaces uk being more sustainable.

Leon Koh said...

haha.. those mr HK contestants who get 0% must be so depressed.. haha

your reader
Leon Koh from singaBore
http://hanleong.blogspot.com

Tung said...

Wow, Disneyland~ =D So nice.

tunadolphi said...

王祖蓝体型娇小,扮女人真的有几分像!呵呵。。
他扮Lady Gaga很搞笑!

希爾門 said...

90%那個我也喜歡 哈哈

Sam Wong said...

我要去游玩!!日本的野不错哦!!
那位港男10号厉害咯。。全部奖项他拿完。。。没活好说。。!!

Ben||Lew said...

哈哈!
我好中意 十号翟威廉
如果其他人拿...,我淋...我真系接受唔到咯!
哈哈哈!

Chris said...

Leon Koh: Hey Leon, haha.. ya lor.. All those r disqualified... :p

Tung: HK one so so only. Not nice~

tunadolphi: Haha.. 对咯, 他的扮嘢功夫真的是一流! 超搞笑!

希爾門: 欢迎光临, 对. 他是最出色的一个.

Chris said...

Sam Wong: 根本就是整晚show他一个人玩晒!

Ben||Lew: 10号是所有参赛者当中, 最居香港先生相的, 也是综合所有条件最好的..

墨鱼 said...

哗。。。厉害!像在阅读杂志似的,好仔细呀!

那张“Pooh Corner” 的照片很可爱,你的头上好像戴着高高的帽子,哈哈哈。。。。

Chris said...

墨鱼: 哦, 呵呵, 谢谢喔~

Jeremy O. said...

哈咯~ 我又回来了~

香港的disneyland去了两次~呵呵
之前的港澳行 = 热+湿,不过还蛮好玩~ :)

顺祝,生日快乐~ ^^

Chris said...

Jeremy O.: 欢迎回来.. 你最近去了哪里哦?

谢谢你的生日祝福喔.. :)

dUn_K said...

寿星仔,生日快乐!~

Chris said...

dUn_K: 多谢多谢.. 哦? 你点知我今日生日架??

ben said...

你好open左ler, 不過我接受到羅,仲好支持添!

dUn_K said...

嗯。。。有心咪知咯!~

Jeremy O. said...

哈哈~ 也没有去哪里啦。。 就只是忙工作。
差不多到一个段落了,是时候计划下一个trip咯!呵呵~

Fallen angel.... said...

香港迪士尼比法国的好很多。好久没有到香港走走,想念那儿的甜品

Chris said...

ben: 哦? 我点样open啊?

dUn_K: 喔~~ 咁真系好有心wo.. 多谢多谢..

Jeremy O.: oIC..

Fallen angel: 法国的没去过, 会比香港的差吗?

Sam Wong said...

want ask u something....Malaysia airline cabin crew and Cadet pilot got intake this year?

Chris said...

Sam Wong: Yeah, got.

館長《志強 cK》 said...

马来西亚那个真的看了。。。。昏!

Chris said...

館長《志強 cK》: 哈哈~ 很多人都这么说.

BB_hwiyee said...

你也试试看 去参加 啊~

Chris said...

BB_hwiyee: 我怕不够资格咧, 呵呵~

ernloy said...

first time saw chris different style of smile :D

沉默天使 said...

这么迟才写出,真不好意思。

#3黄田麒并非马来西亚派他去参选的。根据TVB的参选规则,参赛者必须持有香港护照或香港身份证。所以#3应该持有香港身份证自行去参选的,就如港姐#5庄思明一样也是持有香港身份证。

我们马来西亚所派去参选的,就只有国际中华小姐(或前称国际华裔小姐)。我们的Astro国际华裔小姐2009陈美妤Belle将在下个月飞往天津2010国际中华小姐竞选。决赛日是11月13日。

至于你所#8刘志伟是香港先生有史以来第一位年过30的参赛者,并不对。早在2005年首届香港先生,37岁的郑健乐就夺得健力组冠军。

Chris said...

ernloy: Haha.. Hope u like it lor..

沉默天使: 欢迎光临.. Oic.. 谢谢你纠正我的错误喔.. ;)